Saturday July 27 2024 | شنبه 06 مرداد 1403 | سبت 20 محرم 1446
قالب سازی دورانی،قالب گیری دورانی،قالب سازی،قالب گیری،قالب دورانی،مخازن پلی اتیلن،روتومولدینگ

ساری ماشین طبرستان سارویه

    قالب 1800 لیتری پشت نیسانی، قالب وان دبل 70 لیتری

    دسته: مخازن وان | ارسال شده در 26 دي 1402 ساعت 11:11:01

    قالب ۱۸۰۰ لیتری پشت نیسانی_سایت شیراز، قالب وان دبل ۷۰ لیتری_سایت ساری و اصفهان به سفارش شرکت محترم پلاستیک طبرستان مي باشد. که توسط فرآيند ورقکاري و فرم دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    قالب‌های ۲۰۰۰ لیتری عمودی، ۵۰۰ لیتری افقی و ۱۰۰ لیتری افقی به سفارش شرکت محترم، واقع در کشور عراق می‌باشد. که توسط فرآیند ورقکاری و فرم‌دهی از مواد اولیه مرغوب تولید شده است و ابعاد این قالب نظر به سلیقه مشتری قابل تغییر بوده و محدودیتی در اندازه و لیتراژ ندارد.


    قالب‌‌های ۱۸۰۰ لیتری پشت نیسانی با طراحی جدید، ۲۰۰۰ لیتری عمودی فوق کوتاه و مکعب قیفی ۲۰۰ لیتری به سفارش شرکت محترم هماپلاست، که توسط فرآيند ورقکاري و فرم دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ آن ندارد.


    قالب‌های مکعب عمودی ۵۰۰ لیتری، مکعب افقی فوق کوتاه ۵۰۰ لیتری، اسلیم تانک ۲۰۰۰ لیتری و اسلیم تانک ۱۰۰۰ لیتری، وان دبل ۵۰۰ لیتری، وان دبل ۳۰۰ لیتری و وان دبل ۲۰۰ لیتری، به سفارش شرکت محترم واقع در کشور تاجیکستان مي باشد. که توسط فرآيند ورقکاري و فرم دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد


    قالب ۲۰۰۰ لیتری افقی کرکره‌ایی_سایت اصفهان، قالب ۵۰۰ لیتری عمودی کوتاه_سایت شیراز و قالب مخزن پشت پرایدی(جدید) ۱۰۰۰ لیتری_سایت شیراز به سفارش شرکت محترم پلاستیک طبرستان مي باشد. که توسط فرآيند ورقکاري و فرم دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    قالب 4000 لیتری عمودی فوق کوتاه

    دسته: مخازن عمودي | ارسال شده در 26 دي 1402 ساعت 10:45:38

    قالب ۴۰۰۰ لیتری عمودی فوق کوتاه به سفارش شرکت محترم هماپلاست، که توسط فرآيند ورقکاري و فرم‌دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    قالب‌های ۵۰۰۰ لیتری عمودی، ۴۰۰۰ لیتری عمودی، ۳۰۰۰ لیتری عمودی متوسط و ۸۰۰ لیتری افقی_سایت کرج، و قالب ۳۰۰۰ لیتری عمودی فوق کوتاه_سایت یزد، به سفارش شرکت محترم تهران پلیمر یارا می‌باشد، که توسط فرآیند ورقکاری و فرم‌دهی از مواد اولیه مرغوب تولید شده است و ابعاد این قالب‌ها نظر به سلیقه مشتری، قابل تغییر بوده و محدودیتی در اندازه و لیتراژ ندارد.


    قالب 4000 لیتری عمودی فوق بلند

    دسته: مخازن عمودي | ارسال شده در 11 مرداد 1402 ساعت 10:45:19

    قالب ۴۰۰۰ لیتری عمودی فوق بلند به سفارش شرکت محترم پلاستیک طبرستان_سایت شیراز مي باشد. که توسط فرآيند ورقکاري و فرم دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    قالب ۲۰۰۰ لیتری سپتیک تانک افقی و قالب بیضی ۱۰۰۰ لیتری به سفارش شرکت محترم هماپلاست، که توسط فرآيند ورقکاري و فرم‌دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    قالب 2000 لیتری عمودی فوق بلند

    دسته: مخازن عمودي | ارسال شده در 17 تير 1402 ساعت 13:58:23

    قالب ۲۰۰۰ لیتری عمودی فوق بلند به سفارش شرکت محترم پلاستونیک مي باشد. که توسط فرآيند ورقکاري و فرم دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    قالب 800 لیتری عمودی فوق بلند

    دسته: مخازن عمودي | ارسال شده در 24 خرداد 1402 ساعت 09:31:25

    قالب ۸۰۰ لیتری عمودی فوق بلند به سفارش شرکت محترم پلاستونیک مي باشد،که توسط فرآيند ورقکاري و فرم‌دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    قالب 100 لیتری عمودی

    دسته: مخازن عمودي | ارسال شده در 11 خرداد 1402 ساعت 14:25:30

    قالب‌‌ ۱۰۰ لیتری عمودی_سایت ساری، اصفهان و شیراز، به سفارش شرکت محترم پلاستیک طبرستان که توسط فرآیند ورقکاری و فرم‌دهی از مواد اولیه مرغوب تولید شده است و ابعاد این قالب نظر به سلیقه مشتری قابل تغییر بوده و محدودیتی در اندازه و لیتراژ ندارد.

    قالب ۲۰۰۰ لیتری پشت نیسانی و قالب ۱۵۰۰ لیتری اسلیم تانک به سفارش شرکت محترم پلاستونیک مي باشد،که توسط فرآيند ورقکاري و فرم‌دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.

    قالب 12000 لیتری عمودی متوسط

    دسته: مخازن عمودي | ارسال شده در 11 خرداد 1402 ساعت 14:21:26

    قالب‌‌ ۱۲۰۰۰ لیتری عمودی متوسط_سایت اصفهان، به سفارش شرکت محترم پلاستیک طبرستان که توسط فرآیند ورقکاری و فرم‌دهی از مواد اولیه مرغوب تولید شده است و ابعاد این قالب نظر به سلیقه مشتری قابل تغییر بوده و محدودیتی در اندازه و لیتراژ ندارد.

    قالب ۴۰۰ لیتری سمپاش(پشت تراکتوری ۳ نقطه) و قالب ۱۰۰ لیتری سمپاش(فرغونی) به سفارش شرکت محترم پلیمرکو مي باشد. که توسط فرآيند ورقکاري و فرم دهي از مواد اوليه مرغوب توليد شده است و ابعاد اين قالب نظر به سليقه مشتري قابل تغيير بوده و محدوديتي در اندازه و ليتراژ ندارد.


    Copyright © 2011 Sari Machine Co. All Rights Reserved
    Designed & Supported By Moje Sevvom ad